MLS Football Jersey

Teoretická konstrukční a konotační interpretace konceptu „Science+“

Reading/Shenzhen Commercial Daily Reporter Bao Li Corespondent Yan Jingxia Ding xiujuanPůvod konceptu „Science+“V květnu 2016 navrhla Národní konference o vědeckých a technologických inovacích: „Vědecká a technologická inovace a vědecká popularizace jsou dvě křídla inovací a rozvoje. Je nutné umístit popularizaci vědy do stejného důležitého postavení jako vědecké a technologické inovace. Propagujte Scientific Metody a propagace tvorby vědy, lásky, vědy a vědy v celé společnosti.Jako první veřejná škola v Shenzhenu ve spolupráci s vládními a národními vědeckými výzkumnými institucemi, experimentální škola Shenzhen Advanced Technology Research Institute of Chinese Academy of Sciences (dále jen „čínská vědecká experimentální škola“ nebo „Škola“) se spoléhá na Shenzhen Institute of Advanced Technology of Chinese Academy of Sciences, aby se spoléhala na čínskou akademii věd (následující označovaná jako „Advanced Institute of Chinese Science and Technology“) na vědeckou výhodu, výhodu talentů, talent. a výhody platformy a aktivně prozkoumejte efektivní cestu popularizace vysoce konců zdrojů.Bai Jianyuan, tajemník první strany, zástupce děkana Akademie stvoření Akademie Číny Advanced Institute, a čestný prezident Experimentální školy Advanced Academy of Sciences, profesor Li Xiangyi, vítěz UNESCO „Award Kalinka Popularization Award“ “a Award“ a Award a Award Kalinka Science Award „a První ředitel čínského muzea vědy a technologie. a série průzkumu praxe etika.
„Science+“ Education Alliance (Shenzhen) licencovaný obřadKonotace konceptu „Science+“Věda je pro nás důležitým nástrojem, abychom pochopili svět, přizpůsobili se světu a transformovali svět.Dnes se s rychlým rozvojem vědy vědecká gramotnost občanů stala klíčovým faktorem ovlivňujícím rozvoj země a udržitelným rozvojem.Podstata vědeckého vzdělávání by měla poukazovat na vědeckou gramotnost studentů.Vědecká gramotnost, která nachází z definice vědecké gramotnosti PISA, zahrnuje vědecká gramotnost poukazovaná na „Science+“ pět úrovní vědecké gramotnosti, včetně vědeckých znalostí, vědeckých otázek, vědeckého porozumění, vědeckého vyšetřování a vědeckého tvorby.„Science+“ je charakteristikou charakteristik „vědy“ školy založené na vlastním jedinečném školním pozadí.Ústřední slovo „Science+“ je „věda“, včetně vědeckých znalostí, vědeckých nástrojů a vědeckých metod, vědeckého ducha a vědeckého postoje, ale také zahrnovalo vědecké talenty, zdroje a úspěchy v různých oborech; což také znamená integraci a inovace.Termín „Science+“ představuje myšlenky i postoje, ale také znamená soubor myšlení a metod, ale také proces a formu hluboké integrace „vědy“ a základního vzdělávání.SO -povolená „Science+“ je obhajovat, že škola vědomě vkládá „vědecké“ geny v procesu vzdělávání a výuky. Vědecká gramotnost, jako je vědecký duch, vědecký postoj, vědecké myšlení a vědecké metody hodnot a metodiky učitelů a studentů jako život lidí, takže vzdělávání a výuka školy a výuka školy je více vědecká a více v souladu se zákony fyzického a mentálního vývoje studentů.
Logo „Science+“Škola věnuje pozornost inovacím učebních osnov, zdůrazňuje téma, série a učební osnovy a postupně rozvíjí infiltrační systém „Science+“ s čínskými předměty s charakteristikou čínské vědy, vytváří multi -disciplinární fázi vědy, technologie, kultury a a vytvářet multidisciplinární fázi vědy, kultury, kultury a a Art Integration.Konotace „Science+“ se odráží v postoji a myšlení.Správný postoj a vědecké myšlení jsou body pro řešení problémů.„Science+“ vyžaduje, aby v procesu provozování škol musí pedagogové využívat koncept vědeckého vývoje k kultivaci studentů.Konotace „Science+“ se odráží v úrovni obsahu a kanálu.„Science+“ je proces hluboké integrace dvou různých oblastí vědy a základního vzdělávání.内容 上 , 科学 科学+”指 向 向 向 科学 的 知识 (前沿 及 核心 的 科学)“ 科学 的 工具 方法 (如 观察 、 、 研究 等 系统 方法))) 以及 科学 人 人员 (((人员 人员 人员 人员 人员 人员 人员 人员 人员 人员 人员 人员 人员 人员 人员 人员 人员 人员 人员 人员 (((人员 人员 人员 人员 人员 人员Populární vědecké pracovníci) „“ například „prvky jako“.Pokud jde o způsob, prostřednictvím přímého zavedení „vědeckých lidí“ mimo školu, aby se účastnili učebny, plně hrají výhody univerzitní konstrukce a promíchejte vícerozměrnou a multichannels vědeckých a Technologický personál a učitelé disciplíny pro zlepšení vědecké gramotnosti učitelů.Konotace „Science+“ se také odráží na platformě a na ekologické úrovni.„Science+“ zdůrazňuje výměnu a integraci zdrojů, aktivně vytváří kooperativní vědeckou vzdělávací platformu pro sdílení družstva a vytváří kombinaci interního růstu a externího modelu rozvoje záření.Tvorbou Aliance „Science+“ Aliance Aktivně hrajeme vedoucí roli při vedení vedoucí role, podporujeme doplňkové výhody vzdělávání v alianční škole, propagujeme tvorbu značek „Scientific+“, posílíme úzkou spolupráci mezi aliančními školami aliance , zpočátku vytvářet vědecké charakteristiky, konotaci konotace bohaté spolupráce Konotace Konotace vzdělávacích aliancí Systém je založen na účelu „sdílení zdrojů, doplňkových výhod, doplňkového rozvoje, společného rozvoje a zdůraznění charakteristik vědeckého vzdělávání“ a společně buduje novou vzdělávací komunitu s sdílením zdrojů s vysokou kvalitou, ko -konstrukcí a vysoce kvalitními školami.Praxe konceptu „Science+“Model praktického modelu „Science+“ lze shrnout jako „vše“, „Energy“ a „People“ tréninkový model.„Plná“ zdůrazňuje vzdělávací kategorii všech členů, celkového, komplexního a plného spektra; Schopnost) kultivace; „Lidé“ se vztahují k studentům, kteří mají lidi, kteří mají lidi a mají studenty s vědeckou gramotností a humanistickou gramotností.
„Science+“ School -Running Concept Celková architekturaČestný prezident Bai Jianyuan předložil koncept „Three Love“ (Love Science, Love Life, Love The Country) „Tři hnutí“ (ruce -v mozku a v pokušení). , pod vedením tří školních vůdců písně Rujiao, Tian Yixin a Qi Qiannan, správní tým školy společně projevil implementační strukturu konceptu „Science+“ v praxi v praxi.1. „Science+formulace cílů“Kultivace studentů „milostné vědy, milostného života“ je účelem „vědy+“; , šťastný život s pozitivním a významným významem učitelů a studentů je sociální posláním této experimentální školy.Škola bere „benevolence a žádá o luk“, protože školní motto, které nejen odkazuje na „uvnitř“, to znamená, že dodržuje vnitřní omezení, respektuje ostatní a sociální normy a používá proces školního vzdělávání k formování a sjednocení Vnitřní morální zákon každého studenta. Dobré v objevování, zdůrazňuje duch pravého praxe a vědecký průzkum a kultivuje pěstování způsobu kultivace.Škola používá studenty s „pěstováním ambicí, krásných mysl, silné postavy, aktivních myšlenek a vynikajících návyků“ a zdůrazňuje LED s vysokými ambicemi a jako základní mysl zaručuje silnou postavu, aktivní aktivní a aktivní myšlenky jako dopravce, Projevující vynikající návyky jako projev prostřednictvím vědy a integrace vzdělávání si uvědomují zakořenění konceptu „Science+“.2. „Science+Management Organization“Poučte se z modelu správy nabídek a škola implementuje vědecký model správy bytů.Škola implementuje systém odpovědnosti s ministerstvem správy v jádru a zdůrazňuje hodnotovou koncepci integrace vzdělávání a výuky a funkční umístění služby oddělení; Nadšení všech v nejvyšší míře;3. „Věda+konstrukce kurzu“Pod vedením konceptu „Science+“ škola aktivně prozkoumala řadu praktických praktických modelů a zaměřila se na vytvoření řady školních učebních učebních učebních systémů reprezentovaných „doktorskou třídou“.V procesu rekonstrukce vědeckých učebních osnov se kombinace „pilotního projektu+speciální projekt+konvenční projekt+tradiční projekt+rozšiřující projekt“ používá k postupnému propagaci výstavby řady „Science+“.Škola kreativně otevřela řadu charakteristických kurzů založených na škole, jako je „doktorská třída“, „čínská věda a technologie sacris“, „čínský vědecký výzkum“, „Čtení čínské vědy a technologie“, „Čínská věda a technologie Five Point Show“ , „Čínské vědy mladí vědci“.Škola aktivně zkoumá hlubokou integraci kurzů „Science+Art“ v kontextu „Science+“, představuje vysoce kvalitní sociální vzdělávací zdroje a vytváří „třídy scenáristů 3D animací“; umělci a stovky slavných obrazů;4. „Implementace vědy+výuky“Na základě principů respektování potřeb studentů, odrážení vědeckého ducha, věnování pozornosti vědeckým metodám a zdůraznění subjektu subjektu, škola důrazně propaguje průzkum praxe „vědy+učení“ z kombinace obsahu učení, Konstrukce výchozího bodu učení, výběr načasování učení, rytmus učebního rytmu ve čtyřech aspektech kontroly je výuka učebny organicky integrována s „vědou“.Škola aktivně zkoumá efektivní integrační cestu „vědy+výuky“. ;Podle čtyř směrů „Life Horizons“, „Design Thinking“, „Interdisciplinární integrace“ a „Střední školy“ byla efektivní implementační cesta zdokonalena v konkrétní praxi, jako je popularizace vysoce ukončených vědeckých znalostí. Doktorské učebny „. Věnujte pozornost optimalizaci vědeckých zákonů, abyste si mohli uvědomit formu učebních osnov a obsahu učebních osnov, realizovat integraci obsahu prostřednictvím integrace disciplín a dosažení integrace učení a praxe prostřednictvím studia malých studentů studentů studentů Témata.5. „Vědecké+hodnocení vzdělávání“Implementace charakteristického vzdělávání „Science+“ vyžaduje více hodnocení.Od založení školy škola trvala na otevření školy a obdržela dohled a hodnocení od administrativních vůdců, pokročilých vysokých škol čínské vědy a technologie, bratrské školy, rodičovské komunity a sociálních médií.Škola kreativně představuje hodnotící mechanismus „čínské vědy a technologie“ a aktivně využívá platformu Big Data s trojrozměrným a rozmanitým dimenzí hodnocení k posílení konstrukce pravidelného inspekčního procesu a systému dohledu studentů pobídky k aktivně hraní pozitivního vedení režimu hodnocení.Účinnost konceptu „Science+“V posledních pěti letech je charakteristická konstrukce školy zakořeněna v tvorbě školního konceptu školy Pokud jde o výzkum tématu, jako základní způsob, různé úkoly školy mají pokyny, kroky a neustále postupují.
Učitelský tým „doktorské učebny“ získal v okrese Nanshan, Shenzhen v roce 2020 cenu „vědecká komunikační příspěvek“ (cena byla založena v roce 2018 a tým „doktorské třídy“ získal cenu za tři po sobě následující roky)Koncept „Science+“ vede vědecký výzkum a vývoj školy. Bylo schváleno 9 studentů primárních a středních škol v okrese Nanshan, bylo jmenováno 9 studentů primárních a středních škol v okrese Nanshan.Pod sjednocením konceptu „Science+“ škola postupně dokončila řadu výzkumů založených na nejvyšších projektech školy, jako je „Dr. Class“, „Čínský vědecký výzkum“, „Science+Teaching“ pod konceptem “ Science+“.“ Pod vedením konceptu založeného na výzkumu případu klíčových vzdělávacích a výukových projektů, jako jsou pracovní kurzy, vědecké kurzy, čínské čtení, učení skupiny, zabezpečení kampusu a nezávislé třídní správu třídy, “ Science+„Koncept byl integrován do všech koutů školní práce a stal se vedením. Ve směru a vedení vzdělávacích a učitelských prací učitelů byla škola také schválena„ Shenzhen Druhá dávka vzdělávacích a vědeckých výzkumných základních škol “ .Škola vyvinula sérii učebnic založených na škole, včetně „doktorských učeben“, „kreativních kurzů“ a „čínského vědeckého výzkumu“. Elementary and Middle School School v provincii Guangdong “, škola byla v roce 2019 hodnocena jako„ Shenzhen Top deset deset deseti vědeckých a technologických inovacích vzdělávacích škol “.V posledních pěti letech, pod vedením konceptu „Science+“, škola v roce 2016 otevřela „doktorskou učebnu“. Od nynějška se na něm zúčastnilo více než 40 doktorských učitelů. Vývoj více než 70 řezacích vědeckých kurzů více než 70 dveří, který poskytuje více než 730 částí „doktorských učeben“, pokrývá více než 10 000 lidí na základních a středních školách ve větší oblasti Bay.Návrh učebních osnov je zajímavý a živý, znalostní body jsou přesné a vytvořily užitečnou podporu a doplněk pro osnovy a školní vědecké učební osnovy.Okres Shenzhen Nanshan založil v roce 2018 cenu „vědecké komunikační příspěvek“ (5 lidí na zasedání). Učitelé týmu „doktorské učebny“ školy získali všechna ceny za tři po sobě jdoucí roky (2018, 2019, 2020).Škola aktivně vyvíjí vysoce end populární vědecké zdroje a zve akademiky, jako jsou Wu Peiheng, Wu Baojun, Wu Yundong, Wang Zhengping, Cao Zexian a další akademici a odborníci, aby otevřeli „čínské vědecké fórum“ s více než 30 různými tématy, poskytující, poskytující, poskytující, poskytující, poskytující, poskytující, poskytující, poskytující, poskytující, poskytující Studenti s komunikačními vědeckými znalostmi, zkoumání vědy o vědě, platformu průzkumné vědy.„Svět jsou naše učebnice.“V posledních pěti letech se učitelé a studenti vstoupili na Advanced Academy of China, Pekingské ústředí Čínské akademie věd, Čínské vědy a technologické muzeum, Národní univerzitní věda a technologické muzeum Sanzi Source Base, Daya Bay Nuclear Power Station, Yachang Art, umění Yachang Art, umění Yachang Art Center, Sino -Railway Group’s Shield Machine Work Web, Deep Vocational College Makro centrum, Shenzhen Museum atd. Provedly více než 20 různých forem vzdělávacích aktivit v různých formách různých forem.Škola aktivně hrála vedoucí roli aliance „Science+“ v květnu 2017, škola byla vedoucí škola jako „Yue, Hongkong, Macao Greater Bay Area Youth Innovation Education Base“ a zahájila zřízení „Science+ „Vzdělávací aliance. Připojení ke Union School, koncept„ Science+“obhajovaný školou byl vyzařován do Yan’anu, Shaanxi, Ordos, vnitřního Mongolska, Guangxiho Debao a Shenzhena, Meizhou, Yangjiangu a dalších míst v Guangdongu.Od založení aliance „Science+“, podle účelu „sdílení zdrojů, doplňkových výhod a společného rozvoje“, bylo uspořádáno celkem 11 inter -školních výměnných činností, navzájem navštívilo více než 300 učitelů a studentů a Více než 10 sekcí Čínské experimentální školy spustilo více než 10 lékařů. účinně propagoval efektivní komunikaci a integraci aliančních škol digitálním způsobem.Škola „Scientific+“ škola v posledních pěti letech ovlivnila „vědecké+“.Huai Xiu je sen o vzdělávání a zděšení ducha čínské vědy.Nechte semena vědy zakořenit v srdcích dětí a v jejich srdcích vyklíčit sen o vědě a dosáhnout šťastného života každého dítěte. , Škola dodržuje charakteristiky „Science+“, kterou silnice je nová a nová a dopředu dopředu.V budoucnu se School of China Science and Technology Experimental spěchá, aby se posunula a posunula vpřed.
Zpráva/zpětná vazba
MLS Football Jersey